Blogi | PR disain
:::: MENU ::::

Blogi

  • veebr. 29 / 2016
  • Visiitkaardi kujundamine – 5 nippi, kuidas eristuda kommenteerimine on välja lülitatud

Visiitkaardi kujundamine – 5 nippi, kuidas eristuda

Hea visiitkaardi üks olulisemaid tunnuseid on see, et  kõik kontaktandmed oleksid kiiresti ja lihtsasti leitavad. Samuti on tähtis, et kaarti kätte võttes meenuks potentsiaalsele kliendile või partnerile, miks ta sinuga ühendust peaks võtma. Tõenäoliselt on visiitkaardi saajal aga valikus ka mitu teist kaarti konkurentide andmetega. Selleks, et nende seast eristuda, panime kirja 5 nippi, et […]

  • veebr. 16 / 2016
  • Autokleebised – vastupidav reklaam sinu sõidukil kommenteerimine on välja lülitatud
autode kleepimine

Autokleebised – vastupidav reklaam sinu sõidukil

Autokleebised on vastupidav ja efektne reklaam sinu sõidukil. Autodele saad kleepida firmasümboolikat, kontaktandmeid, informatsiooni kampaaniate kohta ja erinevaid kujunduselemente (näiteks firmasümboolikat). Kuna kleebiste mõõtmete ja disaini valik on praktiliselt piiramatu, on võimalik ka terve auto omanäolise kleebisega katta ja nii totaalselt sõiduki üldmuljet muuta. Milline informatsioon sobib autokleebistele? Autokleebistel kasutatakse kõige sagedamini informatsiooni ettevõtte ja selle […]

  • jaan. 25 / 2016
  • Postrid ja plakatid – palju kasutusvõimalusi ning soodne hind kommenteerimine on välja lülitatud
postrid ja plakatid

Postrid ja plakatid – palju kasutusvõimalusi ning soodne hind

Postrid on praktilised teabe edastajad Kas oled otsinud võimalust, et oma kodu, kontor või müügisalong huvitavamaks ja omapärasemaks muuta? Postrid ja plakatid on hea ning soodne vahend seinte kaunistamiseks ning sisekujunduses oma isikupära näitamiseks. Lisaks on trükised praktilised teabe ja reklaami edastajad, sobides nii tooteid, teenuseid kui ka eesolevaid üritusi tutvustama. Kõige enamlevinud plakatite kasutusviis ongi […]

  • jaan. 15 / 2016
  • Kuidas teha originaalsed ja informatiivsed kutsed? kommenteerimine on välja lülitatud
kutsed

Kuidas teha originaalsed ja informatiivsed kutsed?

Oled korraldamas firmapidu, kliendiüritust, pulmi või soovid üllatada sõpru toreda koosviibimisega? Kvaliteetsed ja läbimõeldud kutsed loovad sinu üritusest positiivse eelmulje, annab külalistele kogu vajaliku informatsiooni ja tekitab neis ootusärevust. Kuidas koostada õnnestunud kutseid? Kutsed peavad kokku sobima ürituse iseloomuga Üldjuhul võime kutsed jagada kaheks: ametlikud ja mitteametlikud. Kui ametlike kutsete puhul on soovitav järgida etiketinõudeid, siis […]

  • dets. 28 / 2015
  • 4 nõuannet, et voldik täidaks eesmärki kommenteerimine on välja lülitatud

4 nõuannet, et voldik täidaks eesmärki

Voldik on kasutajamugav, soodne ja kompaktne trükis, mis võimaldab rohkelt informatsiooni ühele lehele mahutada. Praktilist volditavat infokandjat saad kasutada näiteks toodete või teenuste reklaamimiseks, õppematerjalina, kasutusjuhendina või toidukohas menüüna. Et voldik täidaks oma eesmärki, panime kirja 4 nõuannet voldiku tellimiseks. 1. Mõtle läbi tekstid ja sõnumid Koosta tekst, mis pakuks voldiku lugejale mingit väärtust. Kui kirjutad […]