Blogi - PR disain PR disain
:::: MENU ::::

Blogi

  • aug. 04 / 2015
  • Flaierite trükkimise eelarve sobib iga kampaaniaga kommenteerimine on välja lülitatud

Flaierite trükkimise eelarve sobib iga kampaaniaga

Flaier ehk reklaamleht on üks kõige lihtsamaid, ent samas efektiivsemaid turundusviise. Kui tahad, et sinu pakkumisest jääks käegakatsutav jälg, aga reklaamimine ajakirjas või ajalehes tundub liiga kallis, tasub tähelepanu püüdmiseks kasutada flaiereid. Enamasti on flaierid osa suuremast kampaaniast, kus huvi toote vastu ja arusaam selle kasutamisest on juba loodud teiste kanalite abil, ent flaiereid võib […]

  • juuli 09 / 2015
  • Kleebised autol – tasuta* reklaampind, mida näevad tuhanded kommenteerimine on välja lülitatud

Kleebised autol – tasuta* reklaampind, mida näevad tuhanded

Kõikvõimalike kleebiste kasutamine on väga efektiivne viis tähelepanu äratamiseks. Vahest kõige suuremaid võimalusi pakuvad kleebised autol, sest nendel asuvat reklaami näevad väga paljud inimesed ning tänu sellele jääb mulje, et firma tegutseb aktiivselt mitmetes kohtades. Lõputult võimalusi Kleebiseid on võimalik paigaldada auto külgedele, kapotile, pagasnikule, esi- ja tagaklaasile, stangedele. Põhimõtteliselt saab kilega katta kogu auto […]

  • juuli 09 / 2015
  • Visiitkaartide trükkimine on kontaktide hoidmiseks vältimatu kommenteerimine on välja lülitatud

Visiitkaartide trükkimine on kontaktide hoidmiseks vältimatu

Silmast silma kohtumised ei kao ärielust kuhugi, ükskõik kui käepärased elektroonilised suhtlusvahendid ka on. Niisamuti ei kao kuhugi vajadus visiitkaartide trükkimise järele. Isiklik kohtumine on väga palju mõjusam kui telefonikõne või e-kiri. Tänapäeval võimal­davad digiallkiri, elektroo­nilised hinnapäringud ja -pakkumised kliendiga asju ajada nõnda, et näost näkku kunagi ei kohtutagi. Ent äris kogenud inimesed teavad, et […]

Lehed:123456
Teie idee, meie teostus Küsi hinda