Blogi - PR disain PR disain
:::: MENU ::::

Blogi

  • juuni 28 / 2016
  • Flaier on efektiivne viis kliendiga suhelda kommenteerimine on välja lülitatud

Flaier on efektiivne viis kliendiga suhelda

Kampaaniate ja eripakkumiste korraldamine meelitab nii uusi kui vanu kliente. Klientide teavitamine oma olemasolust ja pakkumistest on ettevõtluse ilmselge alus – vahetu võimalus selle selle jaoks on flaierite kasutamine. Teie sõnum jõuab inimestele kätte, sõna otseses mõttes. Kahtlete, kas teie ettevõttele oleks sellisest reklaamist kasu? Siinkohal toome välja eeliseid ja omadusi, mis teie valikut hõlbustada […]

  • juuni 16 / 2016
  • 5 põhjust, miks autode kleepimine on praktiline reklaamilahendus kommenteerimine on välja lülitatud

5 põhjust, miks autode kleepimine on praktiline reklaamilahendus

Otsid oma ettevõtte reklaamimiseks uusi võimalusi? Oled juba tuttav sellega, mida autokleebised võimaldavad, aga vajad veel veenmist? Oleme eelnevalt rääkinud autode kleepimise üldistest eelistest ja andnud juhtnööre, nüüd toome kindlamaid näiteid. Kleebised autol, nagu nii mõni teinegi reklaamivorm, teenivad üsna efektiivselt funktisoone, mille fookust saab vajadusel rõhutada: Esindamine Informeerimine Tähelepanu püüdmine Peale selle, et kleebised […]

  • mai 27 / 2016
  • Seinakleebised – 6 disainiideed koju ja kontorisse kommenteerimine on välja lülitatud

Seinakleebised – 6 disainiideed koju ja kontorisse

Kolisid uuele pinnale või soovid värskendada olemasolevat? Olenemata sellest, kas jutt käib kodust, kontorist või kauplusest, on seintel ruumikujunduses oluline roll mängida. Täpselt sinu soovide järgi valminud seinakleebised on heaks vahendiks nii tubade kaunistamisel, olulisele tähelepanu juhtimisel kui ka suurepärase esmamulje jätmiseks. 6 ideed seinakleebiste disainiks 1. Logo ja ettevõtte sümboolika Logo ja muu ettevõtte […]

  • mai 17 / 2016
  • Tootefoto pildistamise ABC kommenteerimine on välja lülitatud

Tootefoto pildistamise ABC

Kvaliteetsed ja brändi kuvandiga sobivad tootefotod on olulised nii e-poodides, bännerreklaamidel kui ka erinevatel trükistel. Näiteks leiab 67% tarbijatest, et ostuotsust kaaludes on selged ja detailsed tootefotod suurema kaaluga kui toote kirjeldus ja klientide arvustused. Unikaalsed tootefotod aitavad kodulehte internetis esile tuua Unikaalsed tootefotod ei ole head mitte ainult klientide tähelepanu võitmiseks, vaid ka SEO-le […]

  • apr. 25 / 2016
  • 7 olulist asja, et e-poe tegemine õnnestuks kommenteerimine on välja lülitatud

7 olulist asja, et e-poe tegemine õnnestuks

1. Unikaalne ja ilus kujundus Nii nagu meile meeldib käia tavakaupluses, mis on puhas, ilusate värvide ja piltidega, mängib disain olulist rolli ka veebipoe juures. Disainile tasub kindlasti rõhku panna, sest 42% e-poe külastajatest kujundab oma arvamuse just lehe kujunduse järgi ja kui ligikaudu 52% külastajatest lahkuvad e-poest, kui neile ei meeldi veebipoe esteetiline välimus. […]

Teie idee, meie teostus Küsi hinda