Kalendrid on hinnatud ka digiajastul. Jätkuvalt on ettevõtete ja organisatsioonide seas populaarne ühtselt kalendri abil tööpinda kaunistada või klientidel ja fännidel aastaringselt meeles püsida. Aasta lõpp ei tähenda ainult kalendrivahetust, vaid on ka kingituste aeg, nii et praegu on igati ideaalne moment sellest võimalusest mõelda.
Kalendrid ei pea olema tavalised, kuid eks ka säärases formaalsuses on oma võlu. Nende trükkimisel ja disainil on võimalusi aga väga palju – võib lasta kujutlusvõimel lendu minna ja stiilselt ühildada oma ettevõtte disainimotiivid ajaplaaniga. Pakume taas mõtteid, kuidas ja miks on tegemist kasuliku trükitootega.
Taskukohane pikaajaline reklaam
Ajakiri Entrepreneur kirjutas septembrikuu alguses trükiste ja muude võimaluste kasulikkusest postikampaaniates. Keskmises USA majapidamises on neli kalendrit ja kontoriruumis leidub inimestel neid käepärast kaks kuni kolm. Kalendri poole pöördutakse keskmiselt neli kuni viis korda päevas.
Eestis oleksid näitajaid tõenäoliselt sarnased. Artikli autor toob välja, et sellisel juhul oleks ettevõtte andmed ja sümboolika võimaliku kliendi vaateväljas aasta läbi vähemalt neli korda (!) päevas. Võrreldes näiteks ajalehereklaamiga, mis ei pruugigi sihtgrupini jõuda, on tegemist kindlasti kasulikuma lahendusega.
Kalendrid on suurepärased kingitused
Kõige menukamad kingid on need, mis lihtsalt ei istu sahtlis või kapinurgas, vaid leiavad ka praktilist kasutamist. Eriti siis, kui on täpselt õige aeg nende kinkimiseks. Aasta lõpus pole ainult pühadeaeg vaid ka, usu või mitte, aasta lõpp! Tegelikkuses on palju neid, kes loodavad, et kuskilt saabuks enne aastavahetust mõni meeldiv kalender, et ei peaks poodi eraldi ostma minema.
Millised kalendrid sobiks su klientidele, partneritele või kontorisse kõige paremini? Valik on lai:
-
mono- või triokalender – soodne ja levinud lahendus, näitab kas üht või kolme kuud, soovi korral lisaks väiksena järgnevaid kuid. Lisaväärtus tuleb maitsekast päisedisainist.
-
tavakalender – iga kuu võib tuua unikaalse pildi. Paku kasutajale aastaringselt midagi meeldivat.
-
taskukalender – mugav ja kompaktne, ideaalne aktiivsele inimesele.
-
lauakalender – kasulik nii kodus kui kontoris, ühe- või kahepoolselt vaadeldav ja kaunistab pinda.
-
poster ehk suuremõõtmeline seinakalender – koos terve aastaga on sobiv kasutada efektset pilti. Miks mitte luua praktiline kunstiteos, kuhu saab ka märkmeid teha?
-
eriformaat – kujutlusvõime võib ka siin lennata. Mida erilisem, seda menukam.
Kes meist ei kasutaks kalendreid?
Nutiseadmete ajastul võib tunduda, et tegemist on ajast ja arust tarbeesemega – isiklikku ajaplaani saab ka üsna vanast telefonist kätte. Tegelikkuses kalendrite väärtus on lihtsalt erinev – tegemist võib olla kauni tarbeesemega; pere või kontori ühise ajaplaaniga; või lihtsalt asjaga, mille abil on eesmärgid, sündmused, kuupäevad silma all olemas.
Peale selle, et on palju veel neid, kes nutikaid seadmeid ei kasuta, hindavad inimesed ka lihtsalt esteetilisi igapäevaesemeid. Kontoriruumi toob esinduslikku muljet ka see, kui töötajatel on miskit ühist laual. Disainimisvõimalusi on kalendritel palju ning ettevõtted, mis investeerivad millessegi ilusasse, mis on samal ajal kasulik, saavad kindlasti poolehoiu osaliseks.
Kalendrid ja muud trükitooted on efektiivsed turundusmeetmed. Tule tutvu, milliseid võimalusi me pakume!