1. Unikaalne ja ilus kujundus
Nii nagu meile meeldib käia tavakaupluses, mis on puhas, ilusate värvide ja piltidega, mängib disain olulist rolli ka veebipoe juures. Disainile tasub kindlasti rõhku panna, sest 42% e-poe külastajatest kujundab oma arvamuse just lehe kujunduse järgi ja ligikaudu 52% külastajatest lahkuvad e-poest, kui neile ei meeldi veebipoe esteetiline välimus.
2. Läbimõeldud struktuur
Hea ja loogilise struktuuriga e-poes on lihtne ringi liikuda, soovitud tooteid leida ja neid tellida. Jaga veebipoes olevad tooted kategooriate kaupa ning võimalda otsinguid ka nime, hinna ning võimalusel muude valdkonnale oluliste parameetrite järgi.
3. Kvaliteetsed ja pilkupüüdvad tootefotod
Kas sa ostaksid internetist toote, mis fotol hea välja ei näe? Tulutoova e-poe tegemine ilma kvaliteetsete fotodeta on üpris keeruline. Võimalusel pane iga toote juurde mitu pilti, et ostjal tekiks ettekujutus, kuidas toodet kasutada oleks.
4. Detailsed tootekirjeldused
Nagu pildidki, annavad kauba kasutamisest hea ettekujutuse ka põhjalikud tootekirjeldused. Kui lisad toodete juurde läbimõeldud tekstid ja detailsed kirjeldused, ei suurenda see ainult müükide arvu, vaid parandab veebipoe positsioone ka otsingumootorites. See tähendab, et sinu veebipoe kaubad tulevad paremini esile, kui potentsiaalsed kliendid neid Google’i vahendusel otsivad.
5. Usalduse tekitajad ja soovitused
Lisaks ilusatele piltidele ja tekstidele otsivad e-poe külastajad informatsiooni ja kinnitust, et ostu tegemine on turvaline ja toode väärt soetamist. Võimalusel lisa toodete juurde klientide arvamusi ja hinnanguid ning samuti pane kodulehele elemente, mis usaldust tekitavad (näiteks võidetud auhinnad, koostööpartnerite info, klientide soovitused jmt).
6. Lihtne ostukorv ja lai valik tarneviise
Rohkem kui 68% inimestest hülgavad online-ostukorvi. Loomulikult jätavad osad poodlejad tooted tellimata, sest nad pole lihtsalt kindlad või muudavad oma meelt, kuid tihtipeale on põhjuseks hoopis liiga pikk ja keeruline ostuprotsess.
Kui soovid, et rohkemad inimesed ostukorvi lisatud tooted ka ära telliksid, muuda ostukorv ja maksmine võimalikult lihtsaks. Et klientidel oleks tellitud kaupade kättesaamine võimalikult mugav, paku ka erinevaid tarneviise.
7. Ühtmoodi mugav külastada nii arvuti kui ka telefoniga
2014.–2015. aastal oli Eestis nutitelefoni kasutajaid 57% ja tahvelarvuti kasutajaid 25% ning tõenäoliselt need numbrid aina suurenevad. Kui soovid, et potentsiaalsed kliendid saaksid mugavalt sinu e-poodi külastada nii arvuti kui nutiseadmetega, on sul vaja skaleeruvat e-poodi, mille sisu kohandub vastavalt ekraani suurusele.
E-poe tegemine PR disainilt
Teades kui olulised on need 7 asja, et e-poe tegemine oleks edukas ja hakkaks sulle tulu tooma, paneme neile kõigile suurt rõhku. Lisaks on PR disaini tehtud e-poode lihtne hallata ja täiendada.