Kvaliteetsed ja silmatorkavad aknakleebised on hea viis ruumide privaatsemaks muutmiseks, vaateakende kaunistamiseks ja oma kauplusele või kontorile tähelepanu tõmbamiseks. Läbimõeldud sõnum, professionaalne kujundus ja korralik paigaldus jätavad ettevõttest hea esmamulje ning tekitavad usaldust. Samuti on uute kleebiste paigaldamine hea viis üldmulje värskendamiseks ning müügikampaania reklaamimiseks.
Aknaklaasidele saab paigaldada lisaks ettevõtte logole, teenindusasutuse lahtiolekuaegadele ja põhilistele teenustele/toodetele ka erinevaid mustreid, kujundeid ning fotosid.
Kas aknakleebised paigaldada sisse- või väljapoole?
Mõlemal lahendusel on plussid ja miinused. Väljapoole kinnitatud aknakleebised paistavad paremini välja ja on erksamad, kuid samal ajal on need vastuvõtlikumad ilmastikule ja kulumisele. Et säilitada välikleebiste hea välimus pikaks ajaks, tuleb need alati lamineerida.
Siseküljel on aknakleebised kaitstud väliste tegurite eest, kuid klaas võib mõningal määral kleebist moonutada ja selle erksust vähendada, eriti juhul kui klaas on toonitud.
Millist informatsiooni on disaineril ja trükikojal aknakleebiste valmistamiseks vaja?
Kui tellid aknakleebise kujundust, saada disainerile järgnev informatsioon:
- akna mõõdud;
- soovitud kleebis(t)e mõõdud;
- millist teksti, pilte või kujundeid soovid kleebisele;
- värvieelistused;
- ettevõtte logo ja firmagraafika;
- foto akendest ja nende ümbrusest.
Fotod on abiks, et oleks näha, milline vaade avaneb aknast ja millised hooned, kauplused ja ärid asuvad vahetus läheduses – niimoodi on võimalik luua selgelt eristuv ja klientidele paremini silma jääv lahendus.
Kui tellid aknakleebise trükki, informeeri teenusepakkujat järgnevast:
- kas tegemist on välise (näiteks kauplused tänaval) või hoonesisese aknaga (näiteks ostukeskustes);
- kas akende kohal on varikatus või peaksid väljapoole paigaldatud aknakleebised vastu pidama ka vihma ja lumesaju käes;
- kas kleebis on aastateks akendele jääv või paigaldatakse vaid müügikampaania ajaks.
Mida rohkem informatsiooni disainerile ja trükikojale annad, seda täpsemalt oskavad nad kleebistele sobiva materjali valida. Näiteks ei tasu lühiajalise kampaania reklaamimiseks kasutada kallimat ja vastupidavamat kleebiskilet. Viimane on aga väga praktiline, kui aknakleebised (näiteks kaupluse nime või põhiliste toodetega) paigaldatakse aastateks.
Aja säästmiseks ja parima tulemuse saamiseks soovitame kujunduse ning trükkimise ühest kohast tellida.