Flaier on efektiivne viis kliendiga suhelda | PR disain
:::: MENU ::::

Flaier on efektiivne viis kliendiga suhelda

  • juuni 28 / 2016
  • Flaier on efektiivne viis kliendiga suhelda kommenteerimine on välja lülitatud
  • , ,
Disain, Trükiteenused

Flaier on efektiivne viis kliendiga suhelda

Kampaaniate ja eripakkumiste korraldamine meelitab nii uusi kui vanu kliente. Klientide teavitamine oma olemasolust ja pakkumistest on ettevõtluse ilmselge alus – vahetu võimalus selle selle jaoks on flaier. Teie sõnum jõuab inimestele kätte, sõna otseses mõttes.

Kahtlete, kas teie ettevõttele oleks sellisest reklaamist kasu? Siinkohal toome välja eeliseid ja omadusi, mis teie valikut hõlbustada võiks.

Flaier on võimalus

  • klienti teavitada uuest avamisest;
  • uutele klientidele end tutvustada;
  • vanu kliente tagasi tuua;
  • kompaktselt ja huvitavalt edastada infot;
  • olla reklaamiks otse sihtgrupi keskel.

Ühe või kahe otsaga asi

FlaierFlaiereid saab trükkida kas ühe- või kahepoolselt. Lihtsalt öeldud, ühepoolse eeliseks on kindlus, et informatsiooni pole üleliia; kahepoolsel on aga see, et infot pole liiga vähe.

Olete avanud uue teeninduse, olete kolinud, või soovite tutvustada end uutele klientidele? Happy-fly batuudikeskuse jaoks valminud lahendus hõlmab infot ühel küljel – sooduspakkumine, märksõnad saadaval teenustest, asukoht ja kontakt. Kõik vajalik on olemas ilma liialdusteta, et uutel huvilistel tekiks võimalus ise lähemalt tutvuda.

Olete juba tuntud, on toimunud uus avamine, soovite anda rohkem ülevaadet oma teenustest või taas teadvustada enda olemasolu? 2014. aastal avatud uue Peetri Pizza asukohta tutvustavad flaierid sai kahepoolsed – koos nii eelnevalt mainituga kui ka menüüga. Siinkohal oli tark strateegia pakkuda ümbruskonnas flaiereid näiteks lõunatunnil, et võimalikul külastajal tekiks nii huvi kui ka võimalus planeerida.

Kahepoole trükkimine tõstab hinda, aga pakub kahekordset informatsiooni. Kas see on pigem kulu või investeering? – Aitame otsustada.

Flaier vs voldik

Kui flaierid on viis teavitada endast ja anda lühike ülevaade oma pakkumistest, siis voldik on pikem ja põhjalikum võimalus end tutvustada. Tegemist on erinevate reklaamimeetoditega ja voldikuid saab ka täiesti teise funktsiooniga kasutada, aga on ka puutepunkte, mille abil taas valikut teha.

Üldjuhul on voldikud kuskil lihtsalt saadaval ja pigem kontrollitult jagatud, kui sihtgrupi sekka paisatud. Eks me kõik ole tuttavad salongivoldikutega – arsti vastuvõtul või klienditeenindustes on see hea viis informeerida inimesi kõigest vajalikust ja huvitavast.

Flaierite moodi voldikuid jagades on eesmärk natuke teine, näiteks kui teil on tootevalik, pakkumine või info, mis vajab pikemat tutvustust just nende seas, kellel oleks kindlam huvi. Siinkohal on valik selles, et kuidas soovite (ja milliseid) inimesi vahetult teavitada.

Küsi lähemalt

Tunnete flaierite kasutamise vastu huvi, aga küsimusi on veel? Kindlasti oskame aidata otsustada ja pakkuda veelgi erinevaid disainivõimalusi, täpselt teie ettevõtte vajadustele.

Comments are closed.