Flaierid | PR disain
:::: MENU ::::

Flaierid

  • veebr. 08 / 2015
  • 0

Flaierid

Happy Fly flaierFlaier on üks tuntuim, soodsaim ja kõige kiiremini valmiv moodus reklaamsõnumi edastamiseks. Flaier ehk reklaamleht on üks kõige lihtsamaid, ent samas efektiivsemaid turundusviise. Kui tahad, et sinu pakkumisest jääks käegakatsutav jälg, aga reklaamimine ajakirjas või ajalehes tundub liiga kallis, tasub tähelepanu püüdmiseks kasutada flaiereid.

Enamasti on flaierid osa suuremast kampaaniast, kus huvi toote vastu ja arusaam selle kasutamisest on juba loodud teiste kanalite abil, ent flaiereid võib jagada ka ilma toetava kampaaniata või siduda see nt siseraadioga. Praegusel infoajastul võib tunduda aegunud lahendusena, kuid see toimib.

Flaieri kujundamisest

Hea flaieri puhul on kõige tähtsam kujundus – see peab olema hästi läbimõeldud, teemakohane ja sihtgrupi tähelepanu haarav. Tuleb arvestada, et tavaliselt haarab inimene flaieri käigupealt ega hakka seda kohe lugema. Flaier pistetakse kas taskusse või ostukotti ning sellesse süvenetakse alles kodus. Kui soovite, et inimene flaieri tingimata otsekohe läbi loeks ning soovitud viisil tegutseks, siis peaks kujundus seda ka rõhutama sõnadega „ainult täna!“, „viimast päeva!“ “veel loetud päevad” vms.

Peetri pizza flaierPeetri Pizza FlaierLisaks oskuslikule kujundusele saame pakkuda ka flaierite trükki. Flaierid trükitakse peamiselt silk või gloss paberitele.
Tavaliselt trükitakse flaier 120-170 g Kuid selleks et flaier kauem vastu peaks ja kotis kohe kortsu ei läheks soovitame kasutada paksemat paberit (170–250 g). Otstarbekas on trükkida flaier kahepoolsena, ühel kas ahvatlev foto ja tekstid ning ja teisel hinnad või asukoha kaart. 

Flaieri standard formaatideks on:  A4, A5, A6, A65, DL.